Spørgsmål virksomhedsejere spørger Hvornår sælger deres forretning

Spørgsmål virksomhedsejere spørger Hvornår sælger deres forretning

Af Paul L. Kush-Copyright © 1994 løsninger konsulenter Business mæglere

Ofte stillede spørgsmål

HVORFOR BØR JEG KONTRAKT EN BUSINESS BROKER?

Business mæglere forstå markedet og den hurtigste vej til at opnå en lukket transaktion. SÅ du kan holde fokus på kører din virksomhed – dette er vigtigt, så din virksomhed forbliver profitable og salgbare. At have en tredje part involveret gør det muligt at holde en armslængde i forhandlingerne.

MARKEDSFØRING OG REKLAME

Designe en markedsføringsplan specifikt er målrettet til typerne af køber, der ville være interesseret i virksomheden en nøglefaktor. Business mæglere bruger databaser af køberen udsigter faglige sammenslutninger og investeringer grupper. Målrette markedsføring gennem fagblade, direct mail og Internet sites specielt til forretningstransaktioner kan bruges til at nå købere. Reklamer i aviser både anvendes lokale og nationale typisk.

KVALIFICEREDE KØBERE

Business broker vil fokusere på de perspektiver, der er økonomisk kvalificeret og er oprigtigt interesserede i form for virksomhed.

PRÆSENTERE VIRKSOMHEDEN

Den professionelle business broker er erfaren i at håndtere forhandlingerne. Mægleren tilbyder også sælger bekvemmeligheden ved fortsat at administrere virksomheden, mens salgsprocessen er undervejs.

VEDLIGEHOLDELSE AF PRIVATLIV OG FORTROLIGHED

Virksomhedsejere er yderst bekymret over fortroligheden. En professionel mægler er faglærte på at beskytte fortroligheden fra medarbejdere, leverandører, kreditorer og kunder i forretningen.

FORHANDLE SALG FORRETNINGSTRANSAKTION

Business broker vil være en afgørende rådgiver under salgstransaktion. Vidende om at forhandle pris, termer og andre centrale aspekter af salg, mægleren vil guide sælger hvert skridt på vejen. Ordentlig aftale struktur vil i høj grad påvirke nettobeløbet, at sælgeren vil ende med at holde efter sælger virksomheden.

HVOR MEGET ER MIN BUSINESS VÆRD?

Værdien af din virksomhed afhænger af mange faktorer såsom: hvem der køber business, hvad er cash flow, aktiv værdier, finansiel historie, tilstand af udstyr og lokaler af virksomheden. Er der gunstige lejebetingelser, hvad er konkurrencen, beliggenhed og økonomi? Som du kan se analysere din forretning og sammenlignelige salg i din branche er bydende nødvendigt. Løsninger konsulenter Business mæglere kan rådgive dig om den rette prisstrategi for din virksomhed baseret på alle disse faktorer.

Den største fejl du kan gøre er at over eller under pris din virksomhed!

Det er bydende nødvendigt at en tredjepart værdiansættelse. Ikke kun for dig at vide den sande markedsværdi af din virksomhed, så kan du pris det rigtige, men de fleste finansielle institutioner insistere på en business værdiansættelse, før de vil overveje at finansiering. Derudover sælge virksomheder, der har tredjeparts værdiansættelser oftere på prisforlangende end dem, der ikke har en. Det giver køberen med tillid, virksomheden har været analyseret og prissat. Hvorfor ikke sælge min virksomhed selv? Det er yderst vanskeligt at opretholde din virksomhed mens deltage i salgsprocessen.

De fleste ejere kender ikke den tid og bekostning involveret i markedsføringen af deres egen virksomhed. De vil ofte bruge spildte timer arbejder med ukvalificerede købere. Faktisk fordi virksomhedsejeren ikke har adgang til et netværk af kvalificerede købere, ender de ofte med at sælge deres virksomheder til langt mindre end de kunne have. Det er meget svært at bevare fortrolighed samt forhandle en aftale, hvis virksomhedsejeren arbejder direkte med køberen. Ved hjælp af en mægler kan sikre den højeste dollar.

HVORNÅR ER DET BEDSTE TIDSPUNKT AT SÆLGE?

Det bedste tidspunkt at sælge er på virksomheder peak. Købere sat de fleste af deres fokus på fremtidsudsigterne, hvis din virksomhed har været en støt performer og de kan se vækstpotentiale, jo højere købspris.

HVORFOR SKAL JEG BRUGE LØSNINGER KONSULENTER FÖRETAGSMÄKLARE OG SCBB TIL AT SÆLGE MIN VIRKSOMHED?

Løsninger konsulenter Business mæglere vil hjælpe dig med at få den bedste værdi for din virksomhed. Vi vil spare både købere og sælgere penge ved at undgå kostbare fejl i salgsprocessen. Vores nationale tilhørsforhold med SCBB netværk gør det muligt for os at udnytte vores affiliate kontorer over hele verden til at støtte i at sælge vores lister. Løsninger konsulenter Business mæglere vil hjælpe dig med at få den bedste værdi for din virksomhed. Vi vil spare både købere og sælgere penge ved at undgå kostbare fejl i salgsprocessen.

* Nederste linje, ved hjælp af os til at sælge din virksomhed får du:

* Maksimal eksponering

* Fortrolighed

* Kvalificerede købere

* Reklame og markedsføring

* Finansielle vejledning

* Forhandlingsposition

* Evne Co mægler med vores datterselskaber

* Erfaring dokumenterede resultater

HVILKE EMNER SKAL JEG FORBEREDE FOR AT SÆLGE MIN VIRKSOMHED?

* Saml dokumenter for evaluering:

* Tre år af regnskaber eller selvangivelser

* Nuværende balancen

* Nuværende aktivliste med genanskaffelsesværdien

* Kopi af faciliteter leasingaftale

* Organisationsdiagram

Vi hjælper dig med at sammensætte en professionel markedsføring pakke. En professionel business broker er aldrig ekspert i virksomheden eller branchen. Denne ekspertise kommer fra virksomhedsejeren. Mægleren er marketing ekspert. Forberede din virksomhed en marketing pakke kræver, at ejeren og mægleren arbejder sammen for at bestemme de styrker og svagheder i en virksomhed og hvordan de kan påvirke markedsføring af din virksomhed.

HVORNÅR BØR JEG UDVIKLER EN EXIT-STRATEGI?

Jo før jo bedre. Det ideelle tidspunkt at udvikle en Exit-strategi for din virksomhed er når du starter eller købe virksomheden. Industri statistikker viser imidlertid, at 85% af alle virksomhedsejere ikke har en defineret exitstrategi selvom i gennemsnit 75% af deres nettoformue er bundet op i deres forretning.

ER MIN VIRKSOMHED KLAR TIL SALG?

Virksomhedens finansielle poster og operationer skal vurderes og analyseres for at bestemme den stærke og svage sider i selskabet. Ordentlig planlægning vil hjælpe dig med adresse og forhåbentlig minimere eventuelle operationelle eller finansielle svagheder i virksomheden inden lanceringen markedsføringsfasen forløb disposition.

HVAD ER MIT FIRMA VÆRD?

Markedsprisintervallet af virksomheden vurderes efter høring med alle dine teammedlemmer (revisor, værdiansættelse ekspert, M & A specialist) og evaluering af alle dine mål og målsætninger. Timing overvejelser, foreslås posteringen struktur, er industri betingelser og udlån markedsvilkår alle centrale elementer til at overveje i estimeringen markedsprisintervallet for din virksomhed.

HVOR LANG TID TAGER DET AT SÆLGE MIN VIRKSOMHED?

Branchegennemsnittet for at sælge en virksomhed er 6-12 måneder. Størrelsen af transaktionen, prissætning struktur og specifikke marketingstrategi vil direkte påvirke hvor lang tid det vil tage for at sælge din virksomhed.

HVORDAN BEVARE FORTROLIGHED I FORBINDELSE MED MARKEDSFØRING?

Fortrolighed i forbindelse med interne medarbejdere og eksterne kilder er stærkt opmuntret og er afgørende for at opnå en vellykket transaktion. For sælgerens beskyttelse kræver løsninger konsulenter Företagsmäklare en købers fortrolighed aftalen skal underskrives af den potentielle køber før udgivelsen af Business Memorandum.

HVORDAN FORBEREDER JEG MIG TIL AT KØBE EN VIRKSOMHED SKULLE BLIVE MIN INTERESSE?

Vi vil hjælpe dig med at bestemme din erhvervelse mål og målsætninger. Før erhvervelse søgningen begynder, er det vigtigt at snævert definere og målrette en bestemt branche, virksomhedens størrelse, udvikle en plan for integration, hvis det er relevant, forstår din finansielle indkøb parametre og udforske din finansieringsmuligheder.

VIL LØSNINGER KONSULENTER FÖRETAGSMÄKLARE HJÆLPE MIG SØRGE FOR FINANSIERING?

Ja, vi hjælper købere med at opnå transaktion finansiering gennem vores omfattende finansiel institution netværk. Vi advare dig om række transaktion finansieringsmuligheder, der er tilgængelige og hjælpe dig med at vurdere disse muligheder, som de vedrører og din specifikke potentielle business erhvervelse.

LØSNINGER KONSULENTER FÖRETAGSMÄKLARE HJÆLPE MED STRATEGISKE ERHVERVELSER?

Ja, vi vil formulere med dig en definitive erhvervelse plan at målrette både enkelt og flere erhvervelse kandidater. Hvis du foretrækker, vil vi hjælpe dig forblive anonym og opretholde fortrolighed indtil et passende tidspunkt i transaktionen.

HVAD ER EN BUSINESS VÆRDIANSÆTTELSE?

En business værdiansættelse er et skøn over værdien af en virksomhed eller en interesse i en virksomhed.

Bør værdien af en virksomhed har et forhold til værdien i marketplace?

En business værdiansættelse bør overveje den markedsværdi, at en køber kan rimelighed kan forventes at betale, og at en sælger kan rimelighed kan forventes at acceptere, hvis virksomheden blev udsat til salg på det åbne marked for en rimelig frist, både køber og sælger er i besiddelse af de relevante fakta, og hverken at være under tvang til at handle.

HVORFOR ER VÆRDIANSÆTTELSER GJORT?

En værdiansættelse kan være nødvendigt at sælge en virksomhed, for at købe en virksomhed at sælge aktier i et selskab til nøglemedarbejdere, at bilægge godser, for skilsmisse ejendom bosættelser, forsikringsformål eller blot holde sig underrettet om selskabets værdi som væksten finder sted.

HVAD OPLYSNINGER SKAL ANVENDES TIL AT UDFØRE EN VÆRDIANSÆTTELSE?

Løsninger konsulenter Business mæglere bruger navnebeskyttet information for værdiansættelser såsom selvangivelser og revisor udarbejdet årsregnskabet for op til fem regnskabsår. Vi indarbejder også interviews med hovedstol og ansatte, ture i business facilitet, Anmeldelser af kundelister, håndgribelige forretningsaktiver, generelle drift og management oplysninger og andre oplysninger om forretningsaktiviteter. Analyse er også gjort for at sammenligne virksomhedens finansielle resultater til andre inden for samme branche.

HVAD ER GJORT MED AL DENNE BUSINESS INFORMATION?

Grundlag for værdiansættelsen skal være analyse og rekonstruktion af business indtjening, en vurdering af nuværende forretningsaktiver, og en udtalelse om fremtiden for erhvervslivet. Værdiansættelsen finder kontinuiteten i business indkomst, konkurrencen på markedet, industri vækst, virksomheden levetiden og omdømme, finansielle tendenser, management dybde, kundemix, kvaliteten af produkter og tjenester, der tilbydes, og generelt ønskeligheden af virksomheden.

HVAD ER MERE VIGTIGT, BUSINESS INDTJENING ELLER VIRKSOMHEDENS AKTIVER?

Det er rigtigt, at indtjeningen skal støtte køb af virksomhedens aktiver. Det er også rigtigt, at aktiver skal være tilgængelige til at tjene som finansielle eller endda “psykologiske” sikkerhed. Et fælles resultat er, at blanding af aktiver og indtjening vil variere betydeligt blandt virksomheder. Denne blanding er derefter bedømt i overensstemmelse hermed for bestemte virksomhed.

HVORDAN AKTIVER OG INDTJENING ER BEDST VISES?

I de fleste værdiansættelser er det nødvendigt at rekonstruere den skat orienterede resultatopgørelsen og balancen for at få vist oplysninger, som det ser ud til en ny ejer.

For eksempel kan resultatopgørelsen skal justeres for at bedre vis før skat indtjening at en forretning kan generere. Dette er nødvendigt, da en resultatopgørelse er forberedt til skattemæssige formål og i almindelighed vil forsøge at sænke afgiftspligtige indtjening. For eksempel kan en virksomhed viser en ikke-kontant udgift som afskrivning, ud over hvad der ville være nødvendige for en rimelig erstatning fond. Også, kan en ejer modtager en løn, der er enten for højt eller lavt for det arbejde, der udføres. Begge disse tilfælde vil kræve justering. En anden justering er normalt kræves for renteudgifter, da en ny ejer vil have en anden gæld og egenkapital struktur end den nuværende ejer. Der kan også være andre justeringer på udgiftsposter, der er ikke nødvendigvis vigtigt for virksomhedsdrift, men anses for vigtigt, at ejeren som yderligere fordele eller kompensation.

Derudover kan en virksomheds balancen vise udstyr der er fuldt eller næsten fuldt afskrevet, men det har en højere fair markedsværdi. Balancen viser muligvis også visse aktiver som franchise gebyrer eller fast ejendom på omkostninger, men de kan faktisk har værdsat i værdi. Omvendt kan der også være uafhængige forretningsaktiver, der bør fjernes. Disse og andre justeringer til virksomhedens bogførte værdi af aktiver skal gøres for at vise den aktuelle dagsværdi for markedet.

Hvad er Top 10 grunde Hvorfor virksomheder ikke sælge?

1. prissat for højt.

2. ingen begrundelse for prisen.

3. business ikke kan finansieres.

4. dårlig registrering (selvangivelser).

5. ikke pakket korrekt.

6. skal forklare fulde værdi af selskabet skriftligt. Købere ønsker at udnytte deres penge.

7. ønskelige (ejerens ansvar og timer, der kræves til at operere med succes).

8. ledelse og medarbejder ikke opholder sig efter salg (familieejet).

9. ud dateret service og/eller produkt (dvs., mønttelefon business).

10. for meget arbejde kapital der kræves.

NOGLE SUPPLERENDE PUNKTER AT OVERVEJE:

Prisforlangende skal være fornuftigt og rimeligt at både sælger og køber.

DEAL STRUKTUR OG FINANSIERING

Er ejeren finansiering en overvejelse? Er dette selskab har potentialet for SBA godkendt finansieringen?  Salg og indtjening er indtægter går op, ned eller lejlighed? Hvad er tendenserne i udgifter og margener? Virksomhedens historie

ER DETTE SELSKAB EN START ELLER ER DER EN LANG, STØT HISTORIE?

Markedsføring strategier er der mulighed for at forbedre salg gennem en mere aggressiv markedsføring kampagne? Industri tendenser? Hvordan er indtægter Trendvisning i branchen som helhed? Er der en konsolidering bevægelse inden for denne industri? Medarbejdere er der en stabil arbejdskraft? Kender medarbejderne forretningen er til salg? Er ejeren villig til at bo som en medarbejder? Faciliteter er der en langsigtet lejekontrakt? Er fast ejendom opført i handlen? Aktiver og passiver

Præcis hvilke aktiver og passiver der skal overføres med salget af virksomheden? Giver det mening at medtage debitor og kreditor? Er der nogle aktiver eller passiver, som det er meningsfyldt at udelukke?

Som du kan se, er der mange ting at overveje, når du sælger din virksomhed. Vi er klar til at hjælpe dig, hvis du har brug for.

Paul L. Kush-løsninger konsulenter Business mæglere-Houston, TX-281.333.0052

SCBB | Spørgsmål virksomhedsejere spørger Hvornår sælger deres forretning

1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *